Touhu jatkuu. Kuskinpuolelta jäi muutama pieni virhe häiritsemään, ja levittelin sinne vielä hiukan lisää kittiä. Eihän tuo toki virheetön nytkään ole, mutta siisti. Vielä muutama kieppi hiontaväriä, niin alettaisiin olemaan pintaväriä vailla. Hiukan jännittänyt kuiinka tuo vanha maali "hyväksyy" mitään niskaansa, mutta ainakin pohja-, ja hiontaväri on tarttunut eikä ole keitellyt. Toivottavasti hyväksyy vielä pintavärinkin... Tuossa kuskinpuoli välihiontaa ja pintaväriä vailla:
Ja tuossa vielä kuva repsikan puolen pyöränkotelosta ehjättynä ja massattuna:
Kävin vielä repsikan puolen etujarrun läpi, josta tuli myös "muikkari" leimalla. Mitään kummempaa sieltä ei löytynyt, kengät oli aika kaukana, ja ehkä pinnastaan hieman lasittuneet. Säätelin kengät, ja hioin sekä kitkapinnat että rummut karkeiksi. Samalla tarjoilin pyöränlaakerille uudet vaseliinit syötäväksi. Laite alkaisi hiljalleen olemaan valmis uudestaan konttorilla näytettäväksi. Samalla reissulla voisi vierailla väriliikkeessä, ja napsia pintaväriä sieltä mukaan, niin saisi vietyä homman loppuun ja kiinniteltyä listat takaisin autoon.