Melkoisen paljon helpommalla pääsisi valmiiden korjauspalojen kanssa, mutta mielummin teen itse, saa valita pellin vahvuuden ja laadun omaan silmään sopivaksi, tykkään käyttää tuota sähkösinkittyä tavaraa vaikka se pieniä haasteita maalaukselle tuottaakin.
Tuo kohta tuli siis kuntoon ja umpeen, niin sai jatkaa etujalkotilaan. Koko jalkotilasta ei ole käytännössä kuin harsoja sieltä täältä jäljellä, joten ensin pitää saada ehjää peltiä ympärille johon voi alkaa lattiaa sovittelemaan. En huonmannut napsia matkalta kuvia, mutta poistelin vanhaa lattiaa helman vierestä, ja avon tukiraudan A-pilarin juuresta jotta pääsee paremmin käsiksi. Tulipellin päästä poistin lattiaa sen verran nostaen myös tulipeltiä kohti, että pääsee uuden hitsaamaan sekä tulipellin jatkeeksi, että nurkassa olevaan korikiinnikevahvikkeeseen kiinni, tuossa kuva jalkotilasta ja perällä näkyy tuo vahvikerauta lattia/tulipellin takaa:
Haasteeksi muodostuu että mistä aloittaa ja kuinka etenee, tuonne on paikka valmiina mutta en illalla alkanut sitä heppailemaan kiinni, ajattelin yön ja työpäivän yli sulatella ajatusta mitä seuraavaksi. Jos hitsaan paikan kiinni, käy sisähelman ja A-pilarin ehjäily hankalammaksi kun tila vähenee, toisaalta jos en hitsaa kiinni ja alan työstämään A-pilaria, on A-pilarin tuenta entistä heikompi. Toki oviaukkoon voisi heftailla väliaikaista tukea, mutta silloin kulkeminen ja tekeminen oviaukosta vaikeutuu. No, katsotaan kuinka homma etenee kun pääsee takaisin talliin.