Kuskin puoli olikin jonkun verran pehmeämpi myös pilarin osalta kuten lattiakin oli. Ja ilmeisesti on ollut jo hyvän tovin, pinnassa ei ole tuore maali, mutta joskus maalauksen yhteydessä on mätää juuri kuskin A-pilarista "paikattu" jollain metallikitillä, kemiallisella metallilla tms. Tuota nyt pois kaivaessa ei alla monessa kohtaa ollut enään mitään. Hyvänä puolena on sama homma jo tehtynä repsikan puolelle, niin ei tarvinnu niin varovaisesti kaivella tervettä esiin kun rakenne oli jo tuttu, ja tiesi kuinka uutta lähteä rakentamaan. Melkoisen reiän sain aikaiseksi että pehmoiset sai pois:
Olin valmiiksi väännellyt pellistä sopivaa profiilia paikkoja varten jo toista puolta tehdessä, ja kun suunnittelukin oli jo suoritettu, sai keskittyä pääasiassa tekemiseen. Nopeuttaa hommaa kummasti, mutta silti oli kyllä omana tavoitteena saada hommaa vietyä pidemmälle kuin nyt illassa onnistuin. Oviaukosta en vielä tukea rälläköinyt pois, ja jokunen paikka juureen vielä tulee, mutta ne on pääasiassa pintapeltejä ja varsinaiset kantavat rakenteet pilarin sisällä/juuressa on nyt lusittu helmaa lukuunottamatta. Alla vielä pari kuvaa mihin asti kulma muotoutui:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti